Hledá se office manažer(ka) / administrativní podpora týmu!

Středa, Září 11, 2019
Martin Petráš
Přijmeme office manažera/manažerku, která bude mít na starosti kompletní provoz kanceláře a komunikaci s klienty.

Náplň práce:

Jde o práci na zkrácený pracovní úvazek (0,7 – 0,8) na dobu určitou s možností prodloužení v kanceláři v Praze - Holešovicích. Datum nástupu je 1. listopadu (či dříve dle dohody). Office manažer/ka bude mít na starosti kompletní provoz kanceláře menší vzdělávací a poradenské organizace. Bude zajišťovat komunikaci s klienty, logistiku a přípravu kurzů. Ve spolupráci s finanční manažerkou se bude se rovněž podílet na správě finanční administrativy (fakturace, pokladna, cestovní příkazy).

 

Nabízíme:

  • smysluplnou práci v malém přátelském kolektivu
  • možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní dovednosti a nápady
  • možnost dalšího vzdělávání a růstu (účast na vybraných kurzech EKS zdarma)
  • časovou flexibilitu
  • firemní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • nástupní plat 19 600 Kč (při úvazku 0,7)

 

Požadujeme:

  • iniciativu a samostatnost
  • pečlivost a logické myšlení (nutné)
  • dobré organizační schopnosti
  • klientský přístup a výborné komunikační dovednosti slovem i písmem
  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenost s administrativou a účetnictvím výhodou (fakturace, pokladna, cestovní příkazy)

        

Délka trvání: 1.11.2019 - 31.1.2022

Nástup: 1.11.2019

 

Výše úvazku:

  • 0,7 – 0,8 (28 – 32 hodin týdně)

 

Reakce na tuto nabídku posílejte na e-mailovou adresu martin.petras@ekskurzy.cz do 30.9.2019. K e-mailu prosím přiložte strukturovaný životopis a motivační dopis.

Vybraní kandidáti a kandidátky budou pozváni k dvoukolovému konkurzu, který se bude konat ve dnech 7.-10.10.2019.