Kurz aktivního naslouchání mi pomohl k lepšímu porozumění a pochopení našich klientů.
Aktivní naslouchání: základní principy.
brainstorming, cvičení, diskuze
Chcete snadněji zvládat komunikaci s klientem a zlepšit vzájemné porozumění?
Workshop rozvine vaše komunikační dovednosti a prohloubí schopnost naslouchání. Vyzkoušíte si hlasové techniky, postoje či gestikulace, které vám umožní vytvořit bezpečnou a příjemnou atmosféru. Nacvičíte si různé metody kladení otázek, díky kterým dokážete snadněji rozklíčovat klientovy potřeby. Budete umět využít dotazování k úspěšnému uzavření zakázky s klientem či uživatelem služby.
9:00 - 15:00
Aktivní naslouchání: základní principy.
brainstorming, cvičení, diskuze
Body language: na co si dát pozor a co jsou vstřícná gesta v komunikaci.
rolová hra, diskuze, výklad
Emoce: jak vyjádřit emoce pomocí různých technik a práce s hlasem.
cvičení, výklad
Nácvik kladení otázek a techniky aktivního naslouchání.
nácvik
Vnitřní komunikace: jak neinterpretovat výroky druhých, práce s negativními vlivy v komunikaci.
případová studie, výklad
Empatie: empatická mapa a co dělat s nesympatickými osobami.
skupinová práce, reflexe
Problémové osoby.
rolová hra a diskuze
Seznamte se s lektorkou kurzu. Máte dotaz k obsahu? Neváhejte nás kontaktovat.
lektorka a kariérová poradkyně
Otevřené kurzy / školení na míru, Kariérový koučink
"Když všichni mluví o nemožnostech, hledej možnosti."
Lektorka
Kurzy pro kariérové poradce
„Když změníme sebe, změníme i svět."
lektor a kariérový poradce
Kariérový koučink
„Když ti život hází klacky pod nohy, zatop jimi.“
Kurz aktivního naslouchání mi pomohl k lepšímu porozumění a pochopení našich klientů.
Díky kurzu aktivního naslouchání jsem si uvědomila, jak je důležité umět naslouchat druhým a zároveň se naučila, jak správně formulovat otázky.
Zaujal vás tento kurz? Vyzkoušejte podobné kurzy z naší nabídky.