Školení aktivního naslouchání

Kurz na míru můžete objednat pro vaši organizaci, firmu nebo konkrétní pracovní tým.

 

Naučte své zaměstnance komunikovat mezi sebou i s klienty a zlepšete image vaší společnosti!

 

Nabízíme workshop zaměřený na rozvoj komunikačních dovedností a prohloubení schopnosti naslouchání. Vyzkoušíme si hlasové techniky, postoje či gestikulace, které vašim pracovníkům umožní vytvořit v rozhovoru bezpečnou a příjemnou atmosféru. Nacvičíme si různé metody kladení otázek, díky kterým zvládnou snadněji rozklíčovat klientovy potřeby. Budou umět využít dotazování k úspěšnému uzavření zakázky s klientem či uživatelem služby.

Co vám školení přinese
  • Zlepšení koncentrace, která je důležitá při naslouchání a snaze o porozumění druhému.
  • Lepší kontrolu bodylanguage a využití emocí.
  • Konkrétní techniky, jak vést hovor tak, aby se druhý cítil pochopený a akceptovaný.
  • Nácvik kladení otázek, kterými lze směřovat rozhovor a dostat se k podstatě věci.
  • Zvládnutí komunikace s nesympatickými a komunikačně náročnými klienty.
Komu je školení určeno
  • Manažerům a vedoucím.
  • Pracovníkům v oblasti lidských zdrojů.
  • Poradcům ze sociální, právní či pracovní sféry.
  • Těm, kteří poskytují online či telefonické poradenství.
  • Obchodníkům a prodejcům.
  • Všem, kteří pracují v přímém kontaktu s lidmi.