Cíl, struktura a vedení poradenského rozhovoru (mapování individuálních potřeb, nastavení společného cíle, vytvoření bezpečného poradenského prostředí).
prezentace, výklad, zážitkové aktivity, diskuse
Akreditováno MŠMT / 15832/2019-2-520
Naučte se pokládat otázky, které vaše klienty opravdu posunou!
Poradenský rozhovor je základní a nezbytná součást každého poradenství. Na kurzu se seznámíte se strukturou poradenského rozhovoru, který vychází ze sociálně konstruktivistického přístupu, a osvojíte si základní principy pro jeho správné vedení. Získáte přehled různých typů poradenských otázek, a fází rozhovoru, kdy je vhodné je zařadit. Vedení poradenského rozhovoru si sami na sobě vyzkoušíte (v roli poradce i klienta) a získáte konstruktivní zpětnou vazbu.
Cíl, struktura a vedení poradenského rozhovoru (mapování individuálních potřeb, nastavení společného cíle, vytvoření bezpečného poradenského prostředí).
prezentace, výklad, zážitkové aktivity, diskuse
Rozvoj klíčových dovedností pro vedení poradenského rozhovoru (aktivní naslouchání, empatie).
skupinová a individuální práce, zážitkové aktivity, diskuse
Vedení poradenského rozhovoru – praktický nácvik (různé typy poradenských otázek). Využití technik vedení poradenského rozhovoru při práci se skupinou.
nácvik, diskuse, skupinová práce
Seznamte se s lektorkou kurzu. Máte dotaz k obsahu? Neváhejte nás kontaktovat.
lektorka a kariérová poradkyně
Kariérový koučink
„Ne každý, kdo bloudí, je ztracený.“